About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

17 June 2012

rebut kereta...

Tengok tu! Dah ada walker pun masih nak berebutkan kereta dengan si kakak... Adik ni macam-macam... Bila si kakak naik basikal, pun sibuk juga nak berebut basikal... Tak padan kecil.. Boleh tu kejar basikal dengan walker... Adik..adik... Nak juga kereta tu... Apa yang kakak main.. Itu juga yang dia nak main sama.. Dahlah kakak tu pun berangin.. Kalau angin dia baik, dia bagilah pinjam mainan dia kat adik.. Tapi, bila angin tak baik.. Jangan harap! Apa je mainan dia yang adik pegang.. Confirmed si kakak ambil balik.. 'Tak mau macam tu kakak.. Main sama-sama.. Tak baik kedekut.. Nanti mama tak nak beli dah..' Si kakak dah hafal dah ayat tu.. Siap boleh ulang..

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)