About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

12 June 2012

Abob juga!

Kamu semua tau kan siapa Abob? Tak tau? Ok! baca sini, sini, sini dan sini.. Nampak tak betapa sayangnya si kakak dengan Abob? Diusungnya ke hulu ke hilir. Tapi sekarang, Abob bukan kepunyaan mutlak si kakak seorang je... tak percaya?




hah! tengok tu.. nak juga ambil Abob.. Entah! apa yang menarik tentang Abob tu tak tahulah... si kakak nak Abob.. adik pun nak Abob.. padahal dolls melambak kat rumah.. itu juga yang direbutkan..


tengok! si kakak bukan nak main sangat kereta tu.. tapi, sibuk nak main Abob.. Agak-agak kalau beli baru, mereka nak tak? tapi, taklah kot.. sebab dolls yang melambak kat rumah tu pun tak dipedulikan.. lagi nak beli baru?.. taklah.. semak rumah je...

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)