About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

06 April 2012

Budak botak...

Hi... Dah lama kan mama saya tak update pasal saya?

Bukan apa! Mama saya tu busy sangat sejak akhir-akhir ni...

Tapi, sekarang dah ok dah..

Mama dah tak busy...

Dah boleh main puas-puas dengan mama...

Kalau tak, mama mesti ajak saya tidur awal...

Saya nak main lagi...

Lupa nak cakap...

Papa dah botakkan kepala saya...

Saya pun baru pandai meniarap sendiri..

Malam tadi...

Mama saya tak sabar nak tengok saya meniarap sendiri..


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)