About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

14 February 2012

iPad untuk kakak..

Tadi papa sms bagitahu yang iPad kakak dah sampai.. Seronoklah kakak bila dapat nanti.. Jangan jahanam sudah..

Kakak pun dah nak masuk 3 tahun.. Bulan depan je.. Dah besar dah dia.. Anggap je itu hadiah daripada mama erk.. Hadiah in advanced..

iPad untuk kanak-kanak ni mama beli online kat facebook.. Alhamdulillah! Mama order iPad.. yang dapat pun iPad juga.. Kalau dapat lesung batu.. Mau mama mengamuk nanti.. Haha..

p.s : papa nak bagi hadiah apa kat kakak? Mama dah beli dah... Hehe.. Mama kan suka beli hadiah advanced..

3 CAKAP-CAKAP:

♥cikmOt♥ said...

saya pun beli ipad tuk anak3...tapi lum dapat lagi...rm20 jek satu

RinnAzrinah said...

Order kat mane? Sy dpt harga RM36 termasuk delivery cost..

RinnAzrinah said...

Order kat mane? Sy dpt harga RM36 termasuk delivery cost..

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)