About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

10 February 2012

3 bulan

Hi!... Dhiyaa again..


Hari ni.. 10/2 kan?
maknanya saya dah cukup 3 bulan..
saya dah besar..

Kakak saya pula dah 2 tahun 11 bulan..
4/2 hari tu.
tapi, sebab mama saya malas
makanya tak berupdate..

hah! ini kakak saya..


See?
kakak saya memang sayang sangat kat saya..
saya pun sayang kat dia..
kakak saya suka sangat peluk dan cium saya..
kadang-kadang saya rimas..
tapi saya tetap sayang kakak saya..
kalau kakak saya tak de..
rumah mesti sunyi..
sebab kakak saya dah pandai cakap..
mama selalu marah kakak..
kakak suka bertempik..
mama kata bingit telinga dengar kakak tempik..
itu baru kakak..
belum saya lagi..
nanti saya dah pandai cakap..
habislah..
mesti mama penat nak layan saya cakap..
sekarang pun papa je yang rajin layan saya sembang..

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)