About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

06 October 2011

The latest!

Dah besar dah Zahraa kan?
bila diingat balik saat-saat mengandungkan dia..
macam-macam perasaan timbul..
takut!
excited!
berdebar!
berderau!
semua ada...
Anak pertama kan?
macam itulah perasaan yang ada..
bila dah mengandung kali ke-2..
mama tak de rasa excited sangat..
tapi, rasa takut tu still ada...
berdebar tu still ada...

Ingat lagi tak gambar ni?


Cerita tentang gambar ni..
boleh terjah kat sini ok!

Dan, yang ini pula nak kata gambar terbaru..
tidaklah sangat...
tapi, diambil dalam tahun ni juga...


nanti kalau ada masa..
mama cuba cari gambar si kakak yang terbaru..
dan,
upload untuk tatapan kamu semua ya...

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)