About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

23 September 2011

Kakak with Sofea pula..

Setakat ni..
ni la cousin si kakak yang paling kecil..
si kakak suka sangat dengan baby Sofea ni...
siap baring sebelah baby Sofea lagi..
dengan baby Sofea ni..
si kakak tak kedekut nak bagi pinjam toys dia..
kalau dengan cousin yang lain..
kedekut sikit...
kalau bagi pinjam pun..
sekejap je..
tak lama...


Mama tengok si kakak ni memang sayang sangat dengan baby ni...
pantang dengar baby nangis..
siap suruh mama dukung baby...
nak baby katanya...

Harap-harap bila adik dia dah lahir nanti..
si kakak akan sayang adik dia macam dia sayang baby Sofea ni...
tapi, mama takut 1 je....
baby orang lain memang dia sayang...
takut nanti dah ada adik sendiri...
cemburu pula...
orang dah kurang bagi perhatian kat dia....
kan?... budak-budak selalu macam tu...

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)