About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

22 August 2011

Kawan Kakak

Ni semua kawan-kawan si kakak...
yang paling dia sayang adalah Abobnya...


Dari kiri - Cow, Moss, Unyet & Abob...
Kalau bawa si kakak shopping ke mana-mana Shopping Mall pun..
itulah yang diminta...
dia suka sangat dengan doll..
siap tak nak berganjak dari tempat tu..
kadang-kadang, mama atau papa dia selalu trick dia..
bagi dia pegang doll atau bantal yang dia nak tu..
duduk dalam trolley diam-diam..
bila dia terleka je..
cepat-cepat sorok kat lain...
nanti dia lupalah tu...
budak-budak..
fahamlah perangai dia macam mana kan?..

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)