About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

11 August 2011

Dah baik dah!

Teringat iklan maggi tu..
Alah! yang budak comel tak pergi sekolah sebab sakit perut..
bila dengar nak masak maggi..
terus baik.. hehee
dah lama tak tengok iklan tu...

Alhamdulillah!
si kakak dah sihat dah..
daia dah tak demam..
cuma masih bila dia tidur..
hidung dia masih ada bunyi..
macam bunyi kahak tersangkut kat kerongkong tu..
semalam juga baru dapat tidur dengan aman
serta tenang..
dia dah tak bangun pukul 2.00 pagi..
mungkin sebab dia tidur lambat kot malam tadi..
papa dia yang temankan dia..
layankan karenah dia..
mama tak larat dah..
10.30 malam mama dah lelap dah...
rasanya, si kakak tak bangun minta susu pun malam tadi..
kekenyangan kot..
papa dia kata dia dah bedal 2 butir telur rebus sebelum tidur..
mahu tak kenyang..
tak bangun-bangun...
budak baru baik demam kan..
kemaruk nak makanlah tu..
balas dendam..
dah berapa hari dia tak lalu makan...

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)