About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

15 August 2011

Abob

Ingat lagi tak pasal Abob?
Alah! doll yang si kakak sayang sangat tu?
kalau tak ingat..
baca sini dulu ye...


Inilah dia Abob kesayangan si kakak tu...
bawa ke hulu ke hilir..
tak tinggal...
kalau tertinggal kat atas,
dia sanggup naik..
tapi, nak ada orang teman dia..
tak nak dia naik sendiri...

Dah lusuh dah Abob si kakak ni..
maklumlah! ni lah doll pertama yang mama belikan untuk dia..
beli kat KLIA atau KKIA kalau tak silap...
time tu si kakak baru berapa bulan erk?
mama pun dah lupa...

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)