About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

11 July 2011

JANGAN KEJUT!

Si Kakak..
Kalau dah tidur..
Jangat kejut!
Nanti dia mengamuk..
Itulah perangai si kakak bila tidur...
Bunyi bising-bising pun dia tak kisah
dia tetap tidur...


















Siap tutup mata dengan tangan tu..
tak nak orang ganggu..
tapi, time nak suruh tidur...
Ya Allah! tuhan saja yang tahu...
Bukan kerja senang...
sebelum tidur..
mesti dia mengamuk...
kalau tak mengamuk...
mesti dia kacau semua orang kat rumah tu...
kalau dia tak boleh lelap...
habislah orang lain pun tak boleh lelap sama...
Ada je yang dia buat....
Ishh... budak ni........





0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)