About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

12 May 2011

DIA DEMAM...

Masuk hari ni dah 2 hari mama terpaksa cuti.
Bukan apa!
Zahraa kena food poisoning..
Demam...

Ibu-ibu di luar sana mesti risaukan tengok anak tak sihat..
Demam tak kebah...
Lepas makan ubat... dia sihat...
Bila kesan ubat dah habis...
Dia demam lagi...
risau tau...
nak menangis pun ada..
Kalaulah kita boleh ambil kesakitan itu daripada anak-anak kita kan bagus..
Kesian anak-anak kecil...
Mereka tau menangis je..
Mereka tak pandai nak cakap..
tak pandai nak bagitau sakit kat mana...
Aku memohon pada-Mu Ya Allah! Kau sembuhkanlah anakku itu..
Aku rindu untuk melihat keceriaannya..
Rindu kenakalannya....
Anda di luar sana...
Tolong doakan sama ye....

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)