About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

20 May 2011

DIA DAH SIHAT!

Alhamdulillah! anak mama dah sihat...
Dia dah kembali ceria seperti sebelumnya..
Tapi, mama terpaksa potong pendek rambut dia..
Itu pun atas persetujuan papa dia juga..
Anak mama tu tak sesuai berambut panjang..
Rambut panjang sikit je macam-macam penyakit datang...
Astaghfirullah! janganlah kata mama syirik...
Memang penyakit tu datang dari tuhan..
tapi, kita pun tak tahu apa perantaranya kan?
Macam mama dulu-dulu juga..
Tak boleh simpan rambut panjang..
Mesti sakit kepala...
Orang kata rambut penyakit...
Tak tahulah mama betul atau tidak...
Tapikan.... ada perkataan baru yang Zahraa dah pandai sebut...
Entut...... maksudnya adalah kentut....
kalau dia dengar bunyi kentut.. mesti dia sengih-sengih..
lepas tu, sebut entut.... hahaa....

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)