About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

20 April 2011

DAH BESAR RUPANYA!

Diam tak diam... dah besar rupanya anak mama...
Seronok melayan karenah dia...
Tapi, ada masanya boleh membuatkan kita geram...
macam-macam...

Antara perkataan-perkataan yang dia suka sebut..

- nengok-nengok
- hang ni
- kitas (kipas) cakap sambil tunjuk atas...
- kaki
- kakak
- papa (sebut dlm keadaan yg menjongos)... nakalkan?

Antara perbuatan yang menggeramkan pula..

- tak senang tengok mama @ papa dia on lappy.. Ada je dia nak buat... off suis lah... sampai semua orang layan dia je...
- kerap kali buka dan tukar pampers....
- tak boleh tengok mama duduk dekat-dekat dengan papa dia.... jap lagi dia datanglah meneyelit kat tengah-tengah...
- kalau dapat main air kolam.... tak nak keluar....

Itulah dia Zahraa....

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)