About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

18 October 2010

MERAJUK

Maaf.
Tiada entri bergambar untuk kali ini.
Mama cuma nak cerita pasal Zahraa.
Sejak akhir-akhir ni, dia suka sangat merajuk.
Merajuk sebab mama marah dia..
Sedang BF.. mungkin sebab geram kerana air susu tak banyak...
Zahraa gigit kat tempat yang memang dah luka (kesan gigitan sebelum itu)..
Mama marah dan angkat dia...
Letak kat tepi... mama terus tak layan dia...
Kebetulan pula, hari tu mama memang tak sihat...
Zahraa pula buat macam tu kat mama...
Sudahnya....
Zahraa merajuk dan tak nak tengok mama...
Dia ajak papa dia tidur kat luar..
Papa cakap.. "tak sampai 2 minit letak kat tilam.. dia dah tidur..."
Papa cakap lagi... "anak mama merajuk.. dia tidur kat luar..
Menurun perangai mama lah tu...
Lepas ni, papa nak kena pujuk 2 orang perempuan kat rumah ni...."
Mama minta maaf...
Mama bukan sengaja nak buat Zahraa macam tu..
Tapi, malam tu mama memang tak sihat..
Dan, Zahraa jangan gigit mama lagi tau!....
Sakit....

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)