About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

02 July 2010

JATUH KATIL

Kesian kat Zahraa. 2 malam lepas dia jatuh katil lagi. Tapi, dia tak melalak kesakitan. Rupanya dia jatuh sekali dengan bantal peluk. Hehehe.... Mama minta maaf erk sayang... Mama dah terlelap. Mama pun tak perasan Zahraa ada kat sebelah.

Malam tu mama tidur awal. Mama tak berapa sihat. Jadi, Zahraa sibuk main dengan papa dia. Mama tak sedar pun bila Zahraa masuk tidur. Seminggu-dua kebelakangan ni, mama rasa kurang sihat sikit. Itu yang tidur awal tu. Tak berkesempatan nak bermain dengan Zahraa. Tapi, tak pe.. Hari Sabtu nanti ada peluang nak melayan karenah Zahraa. 

1 CAKAP-CAKAP:

nebular said...

Lenanya tidur........oops jatuh katil lagi. Ikut blog u gak.

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)