About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

07 June 2010

MAMA SAYANG ZAHRAA

Mama tak sengaja nak lepuk Zahraa. Mama geram sebab Zahraa mengamuk tak pasal-pasal. Tengah menyusu pun Zahraa mengamuk. Mama tak tau apa yang tak kena dengan Zahraa. Mama sayang kat Zahraa tau. Mama nak anak mama sihat.

DSC00662

Mama risau tengok anak mama demam. Mama sayang Zahraa tau… Jangan buat mama macam ni lagi ye… Mama minta maaf sebab lepuk Zahraa tadi. Apa pun yang mama buat kat Zahraa, itu semua sebab mama sayang sangat kat anak mama.. Jangan buat mama nangis lagi sayang…

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)