About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

04 August 2009

5 BULAN…

Hari ini genaplah 5 bulan usia Zahraa. Aku cukup seronok melihat telatahnya. Sekarang ini, Zahraa sudah pandai cooing. Pandai bertempik jika tiada yang peduli. Aku tidak sabar melihat Zahraa membesar.

DSC00037

tengoklah aksinya!!!…

DSC00049

aku cukup suka melihat dia tersengih…

DSC00041

seperti ada yang tidak kena pada wajahnya… marah barangkali!!

DSC00044

entah!!.. apa yang cuba dikatakannya…

Untuk pengetahuan kalian, gambar ini aku ambil semasa dalam perjalanan dari Giant Senawang ke Taman Tuanku Jaafar.

0 CAKAP-CAKAP:

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)