About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

27 July 2012

makluman..

sorry!
sekarang tengah busy with new blog..
jom pakat usha www.hanirzamiharbi.com

17 June 2012

rebut kereta...

Tengok tu! Dah ada walker pun masih nak berebutkan kereta dengan si kakak... Adik ni macam-macam... Bila si kakak naik basikal, pun sibuk juga nak berebut basikal... Tak padan kecil.. Boleh tu kejar basikal dengan walker... Adik..adik... Nak juga kereta tu... Apa yang kakak main.. Itu juga yang dia nak main sama.. Dahlah kakak tu pun berangin.. Kalau angin dia baik, dia bagilah pinjam mainan dia kat adik.. Tapi, bila angin tak baik.. Jangan harap! Apa je mainan dia yang adik pegang.. Confirmed si kakak ambil balik.. 'Tak mau macam tu kakak.. Main sama-sama.. Tak baik kedekut.. Nanti mama tak nak beli dah..' Si kakak dah hafal dah ayat tu.. Siap boleh ulang..

Published with Blogger-droid v2.0.6

12 June 2012

Abob juga!

Kamu semua tau kan siapa Abob? Tak tau? Ok! baca sini, sini, sini dan sini.. Nampak tak betapa sayangnya si kakak dengan Abob? Diusungnya ke hulu ke hilir. Tapi sekarang, Abob bukan kepunyaan mutlak si kakak seorang je... tak percaya?




hah! tengok tu.. nak juga ambil Abob.. Entah! apa yang menarik tentang Abob tu tak tahulah... si kakak nak Abob.. adik pun nak Abob.. padahal dolls melambak kat rumah.. itu juga yang direbutkan..


tengok! si kakak bukan nak main sangat kereta tu.. tapi, sibuk nak main Abob.. Agak-agak kalau beli baru, mereka nak tak? tapi, taklah kot.. sebab dolls yang melambak kat rumah tu pun tak dipedulikan.. lagi nak beli baru?.. taklah.. semak rumah je...

Labels

puteriku (103) contest (16) dhiyaa (16) suka-suka (12) newborn (9) zahraa (8) raya (7) mkn (5) pampers (5) sedih (5) senyum (5) klinik (4) conteng (3) majuk (3) birthday (2) pengalaman (2) suntikan (2) earth hour (1) fly (1) lappy (1) mate (1) menang (1) no picture (1) serius (1)